Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Motocykel NT1100 ponúka všetko, čo potrebujete, v jednom stroji. Vďaka ľahkému a jednoduchému ovládaniu a odpruženiu s dlhým zdvihom je svižný a prispôsobený požiadavkám mesta. Zároveň je to však fantastický cestovný stroj s pohodlným dizajnom GT pre dve osoby a výkonným dvojvalcovým motorom. A keď sa k tomu pridá šesťstupňová dvojspojková prevodovka a služba Android Auto® alebo Apple Carplay®, stačí sa len rozhodnúť, kam a ako ďaleko sa chcete vydať.
Všestranný model NT1100 ponúka elegantnú aerodynamiku, veľký štít nastaviteľný v piatich smeroch a horné/spodné deflektory poskytujúce vynikajúcu ochranu pred vetrom. Sedadlo vysoké 820 mm zaručí pohodlie dvom osobám a ponúka flexibilnú jazdnú polohu. Model NT1100 má 20-litrovú palivovú nádrž s dojazdom 400 km (v režime WMTC), bočnými kuframi, vyhrievanými rukoväťami, konektivitou telefónu, tempomatom, zadným nosičom a stredovým stojanom, ktorý uľahčuje údržbu zadného kolesa. Tri predvolené jazdné režimy URBAN, RAIN a TOUR zvládnu väčšinu podmienok a dve používateľské možnosti nastavenia USER umožnia dokonale si prispôsobiť výkon motora.
Mohutný dvojvalcový motor ponúka vysoký výkon už od nízkych otáčok a špičkový krútiaci moment 104 Nm – presne to, čo potrebujete na bezproblémové predbiehanie. Motor má 270-stupňový kľukový hriadeľ, ktorý vytvára charakteristický zvuk výfuku a lepší krútiaci moment. Šesťstupňová prevodovka DCT je voliteľnou výbavou, ak chcete radiť, radiace prepínače zaisťujú rýchle ovládanie, zatiaľ čo trojstupňový režim S zaručuje plynulé radenie a tým aj športovejší výkon.
Tento motocykel sa ovláda ľahko a presne bez ohľadu na váš štýl jazdy. Tuhosť oceľového rámu je optimalizovaná s dôrazom na pevnosť, citlivosť a stabilitu, 43 mm predná obrátená vidlica Showa BP a zadný tlmič spolupracujúci s hliníkovou výkyvnou vidlicou prostredníctvom systému Pro-Link poskytujú pôsobivú odozvu zavesenia a presný zážitok v zákrutách bez ohľadu na podmienky. Predpätie zadnej pružiny možno hydraulicky nastaviť podľa prepravovanej záťaže.
Jasný a ľahko čitateľný 6,5-palcový dotykový displej TFT ponúka tri úrovne informácií podľa konkrétnych požiadaviek. Pripojenie Apple CarPlay®, Android Auto® a Bluetooth® umožňuje prístup k funkciám smartfónu, ako je navigácia, hudba a hovory. Medzi asistentmi jazdca patrí systém voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda (HSTC), ktorý vám dáva väčšiu istotu pri jazde na mokrom povrchu, a signalizácia núdzového zastavenia (ESS), ktorá upozorňuje jazdca za vami, že je potrebné zastaviť.
Prevodovka DCT sa hodí pre akýkoľvek štýl jazdy a je úplne prispôsobiteľná. Vyberte si medzi manuálnym radením pomocou tlačidiel na radenie vyšších/nižších prevodových stupňov na riadidlách na rýchle športové radenie, alebo za seba nechajte plynule radiť prevodovku DCT.
Pohonná jednotka s objemom 1 084 cm3 má veľký krútiaci moment v spodnom a strednom pásme otáčok a je vyladená na pohotové zrýchlenie, plynulý nárast do červenej oblasti otáčkomera a na voľné jazdenie s charakteristickou odozvou a zvukom.
Dokonalá zostava zahŕňa 5 jazdných režimov, HSTC, kontrolu zdvíhania predného kolesa a zvýšenú bezpečnosť vďaka svetlám na denné svietenie, automatickému vypínaniu smeroviek a signalizácii núdzového zastavenia.
Prispôsobenie pomocou 3 režimov zobrazenia a pozadí. Používajte navigačné aplikácie a buďte v spojení so svojim smartfónom prostredníctvom aplikácií Apple CarPlay®, Android Auto® a pripojenia Bluetooth®.
Optimalizovaný rám so 150 mm zdvihom predného a zadného odpruženia zabezpečuje sebaistú ovládateľnosť a ľahké riadenie – či už uháňate po diaľnici, alebo prechádzate serpentínami.
Aktívna jazdná poloha ponúka skutočné pohodlie pri cestovaní, športový potenciál, keď ho potrebujete, a navyše dokonalú ochranu pred vetrom a nepriaznivým počasím. Súčasťou štandardnej výbavy sú vyhrievané rukoväte, tempomat a bočné kufre.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 92 mm x 81,5 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,1:1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 1 084 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec s 8 ventilmi, 270° predsadením ojnicových čapov a rozvodom uni-cam |
Max. výkon | 75 kW pri 7 500 otáčkach (95/1/EC) |
Max. krútiaci moment | 104 Nm pri 6 250 otáčkach (95/1/EC) |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 116 g/km |
Kapacita oleja | 4,8l |
Kolesá | |
Predné brzdy | Dva 310-mm kotúče s hydraulicky ovládaným radiálne uchyteným 4-piestikovým strmeňom |
Zadné brzdy | 256-mm kotúč s hydraulicky ovládaným jednopiestikovým strmeňom |
Predné zavesenie | 43-mm obrátená vidlica Showa s nastaviteľným predpätím, zdvih 150 mm |
Zadné zavesenie | Monobloková odlievaná hliníková kyvka so systémom Pro-Link s tlakovaným plynovým tlmičom, nastaviteľné predpätie, zdvih 150 mm |
Rozmer prednej pneumatiky | 120/70R17 M/C (58W) |
Rozmer zadnej pneumatiky | 180/55R17 M/C (73W) |
Predné kolesá | Viaclúčové z hliníkovej zliatiny |
Zadné kolesá | Viaclúčové z hliníkovej zliatiny |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 26,5° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 240 mm x 865 mm x 1 360 mm |
Objem palivovej nádrže (l) | 20,4 L |
Spotreba paliva | 20 km/L (5 L/100km) |
Svetlá výška (mm) | 175 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 238 Kg |
Výška sedadla (mm) | 820 mm |
Závlek (mm) | 108 mm |
Rázvor (mm) | 1 535 mm |
Typ rámu | Kolískový rám |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | LCD displej a 6,5 " TFT dotykový multifunkčný prístrojový panel |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: