Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Znovu sa rodí všestranná legenda na dobrodružné jazdy. S najvyšším výkonom a krútiacim momentom v danej triede a s podvozkom, ktorý zaisťuje jednoduchú ovládateľnosť na ceste aj v teréne. Kapotáž a veterný štít navrhnuté na zaistenie aerodynamiky a ochranu proti vetru v optimálnej jazdnej polohe zaručujúce celodenné pohodlie pri jazde. Nový model XL750 Transalp kladie jedinú otázku: Ako ďaleko chcete ísť?
Čísla v titulkoch nepochybne upútajú pozornosť. Výkon 67,5 kW a krútiaci moment 75 Nm hovoria samy za seba. Predovšetkým vás zaujme charakter úplne nového osemventilového radového dvojvalca s objemom 755 cm3. Naša technológia nasávania vzduchu Air vortex zosilňuje a zjemňuje odozvu v nízkych a stredných otáčkach, zatiaľ čo valce využívajú vysokokvalitné pokovovanie Ni-SiC, ktoré znižuje trenie a zvyšuje výkon vo vysokých otáčkach. Na poľnej ceste, v meste alebo na voľnej ceste, vo dvojici a plne naložený – tento motor je vyladený s dôrazom na všestranný výkon, ktorý potrebujete.
Model Transalp sme navrhli tak, aby sa stal dokonalým partnerom pri vašich dobrodružstvách, nech už zamierite kamkoľvek. Má účelný vzhľad a pôsobí odolne a bez prebytočných prvkov. Či už si razíte cestu mestskými ulicami, prekonávate veľké vzdialenosti po diaľnici alebo brázdite nekonečné cestičky v teréne, štíhle proporcie strednej časti v kombinácii s elegantnou kapotážou poskytujú voľnosť a ochranu pred vetrom. Krásna farebná kombinácia Tricolour, prirodzene, vzdáva hold pôvodnému modelu XL600V a ohlasuje návrat ikony.
Tento motocykel je konštruovaný na dlhé cesty, preto na skutočnom pohodlí – pre dvoch – záleží. Vďaka výške sedadla 850 mm a pohotovostnej hmotnosti 208 kg sa model Transalp ľahko ovláda už od najnižšej možnej rýchlosti. Jazdná poloha je uvoľnená, sedí sa pri nej však vzpriamene a ponúka skvelý výhľad a prirodzené pohodlie. Kompaktná a dokonale funkčná kapotáž a štít majú starostlivo tvarovanú aerodynamiku, ktorá zvyšuje stabilitu, znižuje aerodynamický hluk a bočné nárazy vetra vo vyšších rýchlostiach.
Štyri východiskové jazdné režimy – Gravel, Sport, Standard a Rain – uľahčujú jazdu vo väčšine jazdných podmienok, menia úroveň výkonu motora a brzdenia a využívajú systém kontroly trakcie Honda (HSTC), systém kontroly zdvíhania predného kolesa a mieru zasahovania systému ABS. Používateľský režim umožňuje vlastné nastavenie každého parametra, vrátane vypnutia zadného systému ABS na jazdu v teréne, pričom na ovládanie slúži 5-palcový displej TFT. Systém Honda RoadSync vás počas jazdy udrží v spojení so svetom a plné LED osvetlenie je vybavené technológiou signalizácie núdzového zastavenia (ESS), ktorá upozorňuje účastníkov cestnej premávky za vami na náhle brzdenie.
Je dobré byť pripravení. Odpruženie Showa s dlhým zdvihom tlmí nerovnosti, zatiaľ čo kombinácia predných a zadných kolies s rozmerom 21/18 palcov zaručuje plynulý pohyb po nerovnom teréne.
Oceľový hlavný kosoštvorcový rám váži iba 18,3 kg, je ľahký a integruje robustný zadný pomocný rám, ktorý unesie cestovné zaťaženie na dlhé vzdialenosti. Presnosť riadenia zabezpečuje kovaná hliníková horná časť prednej vidlice, zatiaľ čo hliníková výkyvná vidlica sa riadi systémom Pro-Link a zaisťuje pružné ovládanie.
Systém Honda RoadSync vám ponúka prístup k vášmu zariadeniu so systémom Android alebo iOS prostredníctvom náhlavnej súpravy Bluetooth a podrobnú navigáciu, hovory, správy a hudbu. 5-palcový displej TFT možno prispôsobiť aj pomocou 4 rôznych typov zobrazenia.
Ak trávite celý deň jazdou, je dôležité znížiť únavu. Model Transalp efektívne rozráža rýchlo prúdiaci vzduch a umožňuje uvoľnenejšiu jazdu po diaľnici.
Systém kontroly trakcie Honda (HSTC) sleduje otáčky predných a zadných kolies, aby okamžite zistil stratu trakcie zadného kolesa alebo zdvíhanie predného kolesa a podľa toho upravil výkon motora. Každý jazdný režim využíva špecifické nastavenie systému HSTC s integrovaným riadením trakcie na obmedzenie zdvíhania predného kolesa.
Môžete si vybrať model Transalp so zníženým výkonom 35 kW, na ktorý postačuje vodičské oprávnenie skupiny A2. A len čo získate plné vodičské oprávnenie na motocykel, môže vám predajca Honda preprogramovať riadiacu jednotku tak, aby ste mali k dispozícii plný výkon 67,5 kW. Čo hovoríte na plánovanie dopredu?
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 87mm x 63,5mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 11,0 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 755cc |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec s 8 ventilmi, 270° predsadením ojnicových čapov a rozvodom uni-cam |
Max. výkon | 67,6kW pri 9 500 otáčkach |
Max. krútiaci moment | 75Nm pri 7 250 otáčkach |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 103 g/km |
Kapacita oleja | 3,9L |
Kolesá | |
Predné brzdy | Dva 310-mm kotúče s hydraulicky ovládaným axiálne uchyteným 2-piestikovým strmeňom |
Zadné brzdy | Jeden 256-mm kotúč, jednopiestikový strmeň |
Predné zavesenie | 43-mm obrátená vidlica Showa SFF-CA, zdvih 200 mm |
Zadné zavesenie | Jeden tlmič so systémom prepákovania Pro-Link, zdvih 190 mm |
Rozmer prednej pneumatiky | 90/90-21"M/C 54H |
Rozmer zadnej pneumatiky | 150/70R18"M/C 70H |
Predné kolesá | Vypletané nerezové s hliníkovým ráfom a dušou |
Zadné kolesá | Vypletané nerezové s hliníkovým ráfom a dušou |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 27° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 325mm x 838mm x 1 450mm |
Typ rámu | Oceľový "Diamond" |
Objem palivovej nádrže (l) | 16,9L |
Spotreba paliva | 4,35 l/100km |
Svetlá výška (mm) | 210 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 208 kg |
Výška sedadla (mm) | 850 mm |
Závlek (mm) | 111 mm |
Rázvor (mm) | 1 560 mm |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová antihoppingová v olejovom kúpeli |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | Farebné TFT |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: